7 aylık kızım evde kendi kendine uyuyo 3 ayından beri sallamadım. Önceden bebek arabasında da uyuyodu. Ama karantina süreci alıştı mı yatagına sessizlige nedir asla yatmıyo dışarda. Benek arabasında üstünü kapatınca aglıyo açınca etrafa bakıp duruyo ama bi süreden sonra uykusuz oldugu için huysuz. Misafirlikte baska odada yatak yapıp uyumaya bıraksam da çok zor uyuyo. Aynı durumu yaşayan ya da tavsiyesi olan var mı ?