Birkizbirerkekannesi Oğlum 8 aylık. Sabahtan beri hıçkırık tuttu. Az duruyor sonra tekrar. Geçmek bilmedi neden oldu bilemiyorum bı fikri olan var mı 🙄
Mircan Birkizbirerkekannesi üstte kalsın diye yazıyorum canım bı fikrim yok bı internetten bak istersen
Yerfistigininannesi Birkizbirerkekannesi bugun okudum hıçkırık tutan çocuklarda reflü görülebiliyomus ne kadar doğru bilemem
Gulsen-mira76 Birkizbirerkekannesi yaptığım yöntemi söyleyeyim benim oğlumda ise yarıyor hemen burnunu tutuyorum hızlıca ona kadar sayıyorum hemen geçiyor inanjn alışmış hıçkırık tutunca kendi yapıyor 😁
Birkizbirerkekannesi Yerfistigininannesi şimdiye kadar hiç bı sorun olmadı ama ne kusma ne başka birşey bilemiyorum sonradan olur mu ki 🙈
Mrsxscape Birkizbirerkekannesi Bizimkini tutunca sinir geçiriyor hic sevmiyor su hickiriği 😂 Liimon kesiyor diyorlar ama bilmiyorum biz henuz 4 ayligiz denemedim. Bu arada siz instagram kullaniyormusunuz? Gorunce dikkatimi cekti sizin nickiniz aynisini instagramda yorumlarini begendigim birine ait 😊🌸
Birkizbirerkekannesi Mrsxscape bizimki şuan 1 saat olacak nerdeyse halaa devam artık ben catlicam 🙄😔 evet kullanıyorum ama bu nick ile değil 🦋