Asilveannesi Benim eşimde çıkardı canım böyle bişey benziyor ona zona teşhisi koydular. Diğer adıda gece yanığı zaten zonanın. Çok geçmiş olsun. Krem ve ilaçla geçiyor. Yalnız eşimin çok ağrısı oluyordu bebeğinin durumu nasıl huzursuzsa onunla alakalıdır