Lokumcuk Bugün fark ettim. Yanık olur da su toplar ya öyle bir kabarcık var göğüs ucumda. Acıyor biraz. Daha önce okumuştum burda, patlatanlar filan vardı. İlla patlatmak mı lazım. Kanar da bebeğime de kan gider diye korkuyorum.
Naz0106 Lokumcuk Bende de oldu ben dokunmadım kendiliğinden indi şuan hala canımı yakıyor bence sende dokunma
Lokumcuk Naz0106 süt dolanması filan da deniyormuş galiba. Bir sorun yaratır mı ki müdahale etmezsem diye korktum. En iyisi kurumasını beklemek o zaman. Teşekkür ederim 😊
Naz0106 Lokumcuk Rica ederim. Eğer çok büyük ve sizi endişelendirecek birşeyse yinede bir doktora danışın derim😊
Lokumcuk BerenandMom Küçük bir şey ama can yakıyor işte. Geçmezse deneyeyim bakalım. Teşekkür ederim 😊