2 ay oldu doğum yapalı 2 aydır göğüs yarası çekiyorum geçmedi ilk başta yara oldu kabuk bağlamıştı lansinoh kullandım geçti. Şimdi uçları yarılıyor çok canım yanıyor göğüsümün ucunuda emmiyor komple alıyor ama yinede oluyor kahverengi diye bi bölge kalmadı kıpkırmızı oldu ve acı veriyor lütfen akıl verin nasıl geçer bende bebeğimi herkes gibi rahat emzirmek istiyorum 🤦♀️ korku vermeye başladı