Oquzannesi yani ilk iki gün çok zordu gerçekten 3. 4. Gün kendim oturup kalkabiliyordum ama yattığım yerden tek kalkamıyordum birinin yardımıyla kalkabiliyordum oda zorla derken derken 1 haftaya hepsi geçti gün ıcınde yatmıyordum ama uyusam bile oturur pozisyonda uyurdum yatıp kalkarken acıyor diye hareket cidden önemli sakınma acıcak diye sakındıkca geç iyileşir yürümeye çalış hep daha bunun bas agrısı gelecek sezaryen acısından daha kötüydü benim bas agrısı 😔