Eymeninannesiiiiii bunlar aşının yan etkileri ama 4 gün sürmesi sizi üzer tabiiki bu kadar sürmemeli. Ama her bebekte farklı etki yaratabiliyor. Keşke ğazartesiyi beklemeden bi hastaneye gidip tahlil yaptırsanız durumu anlatıp. İnşallah yoktur ama belki başka sorun varsa çocuk yazık hırpalanmamış olur hemen geçer inşallah