kızlar ben 6gün önce doğum yaptım 39 +2 di acılmam 1cm di ilerleme olmadı bir hafta bekledik sancılarım da vardı en yükseklerde dokturum sezeryan yaptı bekleriz ama sende bebekde yorulursunuz normal için dedi benim gibi olupda normal doğum yapan varmı