hmkn92 merhaba, mama zehir değil ki bir çok bebek var mama ile büyüyen. Bunu tabu haline getirip kendinizi üzerseniz stres yaparsanız sütünüz etkilenir.
35 haftadan sonra Dogan bebekler normal doğum sayılıyor, erken doğum değil.
Oğlum 37+1 de dogdu.
solgarın bira mayası tableti var kesinlikle tavsiye ederim. Süt üretimi için hormonları tetikliyormuş. Doktorum o artırmazsa hiç bişey artırmaz demişti. 5,5 aylık oldu oğlum 2. Şişeyi aldım 2 hafta önce. 7 aya kadar kullan dedi doktorumuz.
benim sol göğsümden bir kaç damla geliyordu sağda ondan bi tık iyiydi.
hiç moralimi bozmadım, doğumdan önce hastane çantasına mama koydum her ihtimale karşı.