nilosunannesi
merhaba anneler 6 aylik kızım var doğduğundan beri mama meme şeklinde gittiğimiz icin hep kabızlık vardı 6 gün filan yapmadığı oluyodu şimdi kavanoz erik püresinu duydum hipp ve milupanin akşamları yatmadan yarim kavanoz yediriyorum yapmadığı günlerde böyle iyi bisey yok ilaç filanda kullanmıştım ama ben hiç fayda görmemiştim sabaha çocuk yapiyo ve çok rahatlıyor. öneririm kavanoz mamalarına karşı ön yargıları olanlar bende herşeyi kendim yapıyorum ama çocuğa bazen degsiklikolsun diye veriyorum çok araştırdım ayrıca pazarda satılan hormonlu meyve sebzelerden daha masum olduğunu öğrendim koruyucusu yok açılınca yenilecek 24 saat içinde.. ben cook faydasını gördüm böyle devam edicem eriği kıştan kendim buzdolabına atmıştım kaynattım icirdim ama benim kız onu hiç sevmedi yediremedim