prens_annesiii kızlar bebeğim 18 günlük doğumdan sonra göbeğim az da olsa indi ama basenlerim çok şişti ve olduğu gibi duruyor zaten bütün kiloyu basen den alıyorum emzirirken içilebilen bebeğe zararı olmayan zayıflatan çay falan var mı
17062019 prens_annesiii daha cok cok erken.hemen zayiflama islerine girismeyin.suan halen dogumdan kalma odem var vucudunuzda.6 aya kadar bekleyin
Naz0106 prens_annesiii Doğum yapalı 2 ay olucak göbeğim hala duruyor basenler aynı şekilde vermem gereken 10 kilo var ama emzirdiğim için rejim yapamıyorum. Neyse bebeklerimiz sağlıklı olsun 6. Aydan sonra yaparız.😕 Tabi boğazı kesip başarabilirsek.
Melinamm zeynominik ben sezeryan digum yaptim gobegim biraz indi ama hala beni rahatsiz eidyor eskisi gibi istiyorum. Bide kiloda aldim azacik ama en cok gobek ve yanlardan şikayetciyim eski pantolonlarim olmuyor 👀😔 ne zaman zayifliycaz eskisine donucez acaba
Melinamm zeynominik ben tutarim hic sorun degil de su an emzirdigim icin bu mumkun degil. Yemedigim zaman sutum az oluyor hatta hic olmuyor 😔