16 günlük bebeğim var ve çok gazlı gaz damlasi kullanıyorum ama çok fayda etmiyor sürekli masajda yapıyorum ama pek fayda etmiyor humana rezene çayı içiyorum ona iyi gelsin diye yani denemediğim yöntem kalmadı en son ablam elma yağı al ayak altlarına sür çok iyi gelir dedi ama yeni doğan olduğu için korkuyorum bunu deneyen yada bilgisi olan var mı ??