300715 İyi günler anneler sezaryan doğum yapıp bebeği 9 aylıkken hamile kalanlar varmı zorluk yaşadınız mı dikişlerinizle ilgili bilgi verirmisiniz
Yagmur_34 300715 oğlum 14 aylıklen hamıle kaldım şuanda oğlum 21 aylık bende 28 haftalık hamıleyım ve karnım cok buyuk iç karnım dar olduğundan dolayı bır sıkıntı yaşamadım şuana kadar ınsallahta böyle devam ederız doğuma kadar
Ates_mami 300715 1 ile 2. Arasında 3 yıl olduğu için sorun yaşamadım. Şimdi 3. Ye hamileyim. 3 aylıkken hamile kalmışım. Riskli ve zor olacagına kendimi hazırlıyorum şuan