Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık Bebelac Gold kullanıyorum ama hep kabız oluyor ilk doğduğunda Aptamil vermiştim içmedi şimdi Bebelac içiyor ama her verdiğimde kabız oluyor hangi mamayı kullanmalıyım sma optipro alsam içer mi bilmiyorum sma kullananlar varmı kabızlık veya gaz yapiyormu zaten doğuştan gazlı bebeğim prematre olduğu için