F96 Kızlar bebeğim ağlıyo uyumuyo kuçakta susuyo qaz sancısı vardır dedim ilaç verdim ama nafile uyumuyo kucakda sakin kaıyo ne yapayım
Aycalyaa F96 seni istiyodur belkide sadece 9 ay senin kokunla senin sesinle senin karnında durdu daha 12 günlük çevreden ürkmüş olabilir diğer türlü sorunları biliyosun zaten oda ısısı açlık kıyafet kalınlığı bez değişimi gaz vs
Seda_123 F96 Banyo yaptır canım rahatlar ben hep tek yıkadım korkulacak bişey yok eğer su yutar diye korkuyorsan vücuduna su döksen bile yeter bu sıcaklarda onlarda rahatsız oluyor sonuçta
89Kbr Gazı vardır karnı açtır kalın giydiriyorsundur ya da oda ısısı yüksektir… normalde bi bebek ağlıyosa gerekçeleri yukardaki sorunlar vardır
F96 89Kbr 89Kbr gaz ilaçı verdim kısa giydiriyorum odası ola bilir biraz sıcak şimdi ama klimayı açmışdık biraz serin oldu yine uyumadı biraz pişik olmuş boğaz etrafı ondan ola bilirmiki?
e2mom Bepatnhol krem kullanabilirsin. Biz isilik için kullandık faydasını gördüm. Her gün banyo yaptır mutlaka ferahlasın. Ayriyetten karnı doymuyor olabilir 30 cc mama verebilirsin. İstersen birde öyle dene
Bulut_pelin F96 benim de 15 günlük kızım var bugün tek başıma yıkadım. Eşiniz evdeyse yardımcı olur, bi sudan geçirseniz yeter
Evata Bir su dökün bari bu sıcakta hiç bişey olmaz o yüzden isilik olmuştur benim oğlum 2 aylık her gün yıkarım 2 aşısı yüzünden 3 gün yıkayamadık o kadar piŞik isilik derdimiz olmadı hiç krem falan kullanmıyorum