Ertugrulunannesi kanama erken biterse şayet namaza başlanması gerekir yani lohusalık bitmiş olur illa 40 ı beklemek diye bi durum yok hanefi mezhebine göre...şayet kanama 40 günden sonra da devam ederse dinimizdeki özür hükümleri geçerli olur...
Genel olarak şunu söylim İslam da bebeğin 40 ı diye bişey yoktur, 40 gün olayı anne için annenin kendini toparlaması vs için RABBimizin anneye sunduğu bir kolaylıktır...aynen regl dönemindeki kurallar geçerlidir...eskiler erkek bebek doğuran hanımın kanı erken kesilir derler sanırım kayınvalideniz durumu yanlış anlamış😂😂