Anneler lutfen yardim eder misiniz? Dun aksamdan beri bebegimin burnu akiyo seffaf renkte ve surekli hapsuruyor. Gece de baya bi tikandi. Nefes alirken zorlaniyo gece. Serum yaptim ama yine aynisi oluyo baya bi akiyo da napicam bilemedim baska. Yaz gunu nasil hasta ettim cocugumu anlayamadim cok uzuluyorum. Ne yaparsam cabuk toparlar iyice hasta olsun istemiyorum. 20 aylik oglum. Lutfen akil verin hic yazin basima gelmedi. Hastanelerden korkuyorum korona var. Aile sagligi da kapali.