Glstnkrtl Herkese merhaba 3 aylık bebeğim fışkırtarak kusuyor bu normal mi sebebi ne olabilir bazen normal şekilde kusarken bazende fışkırtarak kusuyor teşekkür ederim şimdiden
Yesmm1 Glstnkrtl gelenelikle fışkırtarak kusma reflüyü işaret eder benim kızın da öyleydi reflüsü olduğunu söylemişlerdi 2 3 ay gaviscon ilaç kullandın şuanda da kusuyor ama daha iyi
Biranne91 Glstnkrtl benimkide 2 aylık oda öyle kusuyor ve neden bilmiyorum ☹️☹️☹️ ama doktor Reflü var demişti ondan olabilir
Balkzm_0604 Kuzuannesi reflü nasıl bir hastalık acaba benim de kızım bszem öyle kusuyor da Ve sanki biraz fazla kusuyor ondan mı acaba Tedavisi bey peki
Yesmm1 Glstnkrtl hayır değil sürekli kusar ise reflüsü olur yani emdikten sonra veya mama dan sonra kusuyor ise doğaldır bu ama her zaman kusuyor ise reflüsü vardır
yigitalpannesi Merhaba benim oğlum 3 ay fışkırtarak kustu sonra 4 5. Ayda geçiyor yani boşuna ilaç vermeyin