Basakaydn1 kızım 17 aylık. Belki aynıdır diye anlatayım 11 aylıkken sıraladı koltuklardan tutunup gidiyordu dedim 1 aya yürür… Yuvarlaniyordu emeklemiyordu sonra emeklemeye keşfetti yürümeye çalışmadi ama tutup kalkıyor basıyor elinden tutunca yuruyordu. Şimdi 15 gün oldu 5 6 adım testeksiz atıyor ama o da bana falan gelecek yani her an değil… Doktor 18. Ayı bekleyelim diyor ama az kaldı, sol ayak içe basıyor onun için de 18. Ayı bekleyelim dedi doktor, ortopedik ayakkabı aldık baska bişey yapmadık ayını bekliyoruz. Ben de endişeliyim ama basiyorsa destekli tutuyorsa yürür mutlaka içimizi ferah tutalim. Allah’ın izniyle bişey yoktur. Bizde baba bakiyir bebeğe ve korumacı biraz, düşer falan diye salmadi çok zamanında bı de mama sandalyesine koyup TV açtı falan sonra sonra fark edip anlattım kızdım düzeldi sanırım bunlar da etkili ama neler kimler var hiç ilgilenmeyen ama koşuyor bebeler…dua edelim sağlıklı olsunlar da 3 yaşında yürüsün isterse