Candyy Merhaba anneler benim gögüs uçlarım çok acıyor kenarların derisi açılmış eti görünüyor arada kanıyor emzirirken çok zorlanıyorum acısından ne yapsam geçer lansihon krem sürüyorum zeytinyagı sürüyorum ama geçmiyor başka neler yapabilirim :(:(:(
Gulfem_1605 Candyy canim eger cok cok kötüyse doktora git ben egzama icin gitmistim kortizonlu karişim vermisti onunla gecti ama kaşinti oluyor bende gecende bepanthem sürdüm oda cok iyi geldi bide bepanthen dene istersen hem pişik hem göğüs ucu icin yaziyordu icinde
Balteknem Candyy zeytinyag cildi kurutuyo canim bence surme bende oyle olmustu ben lansinoh kullandim 2 ay da gecti
Gulfem_1605 Candyy cildiyeye gittim ben ekzama icin gitmistim onuda gösterdim gitmisken benimde cok kötüydü