Eva41 Merhaba kızlar bebeğim 1 ay 17 günlük 2900 doğdu geçen hafta doktora götürdüm kilosu 5200 olmuş sadece anne sütüyle besliyorum ama bebeğim aşırı kusuyor her emdikten sonra gazını çıkarmaya dahi korkuyorum saladığım an ağzından dolu dolu kusuyor çok korkuyorum boğulacak diye doktora gittik doktor kilosuna baktı kilo alımı iyi olunca ne ilaç verdi ne birşey ne yapacağım bilmiyorum çok çaresizim:(
281020 Eva41 Benim bebeğim de aynı şekilde kusuyordu. Kilo alımı iyi olduğu için doktor bize de herhangi bir ilaç vermedi. Yatırırken hep yan yatırıyorduk. Kusarken boğulmasın diye. 2. aydan sonra azaldı. 3. Ayda tamamen bitti ☺️
Serife3304 Eva41 maşallah bebeğinizin kilosu gayet iyi emdiği sütün fazlasını kusuyordur diye düşünüyorum henüz küçük olduğu için belki emme miktarını ayarlayamıyordur zamanla düzelir inşallah yatırırken yan yatırın bişey olmaz Allah’ın izniyle
Serenduru Eva41 Benim kızımda böyleydi 5 ay sürdü bizim 6.ayda bitti. Kilo alimi iyi diye ilaç kullanmadik doktor çok sık emzirme dedi ama ne mümkün çok sık emiyodu sonra kusuyodu kusunca daha çok emiyodu ve aşırı gazliydi o da çok emmeden ve sütümün tazyikli olmasındandi
Aminem Eva41 reflü yatagında yatırın ya da mutlaka yüksek ve yan yatırın benm de öyleydi 9 aylık hala öyle
Eva41 Serife3304 inşAllah uyurken gözüm hep üstünde oluyor kusmasından dolayı genzine kaçacak Allah korusun boğulacak diye ödüm kopuyor :(
Dadam Benim bebeğim de çok kusuyodu canım. 2 günde 1 makina çalışırdı üstü başı batardı hep. 6 aylık olcak günde 1 kez belki kusar. Büyüyünce düzeliyor. Şuan mide kapakçıkları tam gelişmediği için kusuyodur ve reflüsü de olabilir, zamanla geçer 🌸
Serife3304 Eva41 ben de ilk zamanlar senin gibiydim canım kusması yoktu ama özellikle geceleri emip hemen uyuyordu gazını çıkaramadan yatırmak zorunda kalıyordum korkuyordum boğulacak diye ama yan yatırırsan bişey olmaz Allah’ın izle ile korkma
Serenduru Eva41 hep dik tut başıni bende kusmadan dolayı yan yatırıyodum gece olunca da başı dik kalsın diye anakucagina koyuyodum o da gazdan ne kadar durursa. Allah yardımcın olsun hepsi geciyo sonra