aysedefnesmom kızım 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık. Şu an 6 ay 24 günlük.
Ben önce yoğurt , havuç, patates,kabak,balkabağı, elma ,armut , avakado , muz , bezelye , yeşil fasulye,brokoli princ bulgur, irmik şeklinde ilerledim. Zaman geçtikçe karışım yapmaya başladım püre gibi değil de çorba gibi yaptım.
Günlük sadece bir öğün çorba üzerine yoğurt verdim.
6 buçuk aydan sonra öğlen meyve de vermeye başladım. Az az. Anne sütü almaya devam etmesi için günlük bir öğün ve az verdim.
7. Ay da 2. Öğün olan kahvaltıyı da ekleyip yumurta vermeye başlayacağım. Çorbalarına da kemik suyu koyacağım.