Minikpofuduk Kızlar benim bebeğim de sorun olustu cift bez bağlamamı söylediler basına boyle durum gelen varmı duzeldimi sonrasında
ayis Minikpofuduk bana da aynısını söylediler bende çift bez bağlıyorum bir ay sonra gidicem bnde merak ediyorum İnşallah hepimizinkide düzelir
MustafAlmila Minikpofuduk bennnnnn bizim basimiza geldi maalesef 1 aylikken usg de cikti o gunden beri cift bez kullaniyoruz suan 4 ayligiz her ay kontrol edildi ve cok sukur duzeldi fakat 1 ay daha cift bez baglayalim dedi ortopedi drunuz
Ftmsnny Minikpofuduk bizde şuan çift bez yapıyoruz. Doktor düzelir dedi. Erken teşhis önemliymiş. Çevremde böyle olan çocuklarda varmış onlarında düzelmiş. Ayın 15. İnde tekrar çekilecek
HzlCgn 1. Ayda gelişimi tamamlanmamış dendi 2.ayda ilerleme var ancak yeterli değil dediler.1 ay çift bez kullandık ve 3.ayda çok şükür düzeldi.Zaten tam olarak gelişmesi için gerekli olan sürenin 3 ay olduğunu söyledi doktorumuz.😊