Aybarskomm 4 numara kullandım çok memnun kaldım efsane ince, güzel, tam gündüz bezi. 5 numaraya geçtiğim anda kalça ve süt popo kısmında egzama gibi kızarıklıklar yaptı. Sadece oğluma değil etrafımda bildiğim en az 2 bebeğe daha aynı şeyi yaptı. Hepsi de 5 bedendi. 4’ten çok memnunumdum ama 5 tam bir hüsran. Elimde bir sürü 5 kaldı havalar biraz serinleyince bir daha deneyeceğim