Bugra2020 Merhaba Kızlar 🌸3 ay 20 günlük bebeğim var. Sadece anne sütü ile içiyor anne sütü içen bebekler sulu ve pütürlü kaka yapar diye biliyorum . Ama bazen bakıyorum sümüksü bir yapıda çıkıyor 🙄yardımcı plursanız cok sevinirim normal bir durummudur