[silindi] ben kahveye kota koydum ama vaZgeçemedim. İnan çokgazlı bir bebekti ilk 4 ay. Şuan 5,5 aylığız hala çok nadir de olsa gazı var. Ama kahveden vazgeçmiyorum. Tek dayanağım kahve bir de çalışmaya başladım 🙈🤦♀️ Benim tavsiyem ilk 2 ay sadece günde 1 için sonra günde en fazla 2 ye çıkarırsınız. Zaten kahveyi bıraksanız da gaz varsa yine olacaktır malesef kaçış yok 🙃 geçiyor zaman hızlıca umutsuz olmayın..