Neden bu kadar acımasızsınız yorum yaparken ? Ya belliki ilk çocuğu yaşıda ufak kaynanasıyla oturuyormuş muhtemelen herşeye burnunu sokan bi kadın. Yazık çaresiz kalmış ne yapsın. Herkes ister sütü şakır şakır olsun çocuğu doysun yada en kaliteli mamayı almak ister ama yoksa ne yapsın Allah aşkına. Canım bebelac güzel mama eşin alsın mamayı aç kalmasın yavrun. Gece yatmadan 2 tane kuru incir ye üstüne bol su iç yat Allah’ın izniyle sütün olur. Kısır yap bol bol yeşillik doğra tabak tabak ye. Karpuzda süt yapar 👍