merhaba bebeğim 42 günlük baştandır hem anne sütü hem mama içiyor sütüm yetmediği için. Başta aptamil veriyorduk kaka yaparken cok ağladığı için bebelac verdik bir gün boyunca cok sevdi ama aptamildeyken hem anne sütü hem aptamili iciyordu ama bebelac gününden sonra memeyi reddedince aptamile ger döndük eskiden bayılarak içerdi şimdi anne sütü de aptamilde içmek istemiyor ağlıyor acaba bebelac mı istiyor tadı daha mı farklı güzel? ona alışırsa anne sütü içmez diye korkıyorum sonuçta sütüm az da olsa onu da içmesi gerek napcam bilemedim böyle bi durum yaşayan var mı bebelac mı istiyor ondan mı ağlıyordur