Anneoldumbennnn niye kendinden nefret ediyorsun çocuğa yemek mi vermiyorsun, ac mi bırakıyorsun, açıkta mi bırakıyorsun, dövüyor musun? Hayır. Cocuk zayıfsa ne yapabilirsin canım. Tabiatı oysa ne yapabilirsin. Üzme kendini sen eminim çok iyi bir annesin. Öyle olmasaydın dert edip buraya yazmak yerine keyfine bakardın.
Ben 2 aydır kullanıyorum günde 2 sise hiç faydasını görmedim.