17 aylık kızım 11 kilo her gören zayıf bu çocuk kilosu az zebil büyüdü vs saçma saçma konuşuyorlar doktorlar normal olduğunu söylüyor
sağlığı yerinde ateşi öksürüğü ishali yok benim için bunlar önemli lakin insanlar üstüne vazife olmayan işlere karışmaya çok meraklı muhtemelen kızım bana çekmiş bende zayıf bir çocuktum bu yaşa geldim gayet sağlıklıyım Allah a şükür kendinize dert etmeyin bebeğinizin sağlığı yerinde ve mutlu olsun yeter