Canım benimde ikizlerim var gündüz çok sık emerler ve göğsümde hiç birikmez sadece gece uykusunda göğsümde süt birikir ama birikmemesi süt gelmediği ya da azaldığı anlamına gelmiyor ihtiyaca göre süt üretiyorsun demek, mama konusunda verme demek istemiyorum tabiki senin kararın ve bebeğin için en iyisini sen bilirsin ama sütün azaldı diye düşünüp mamaya başlama kararı alma diye söyledim çişli bez sayısı ve kilo alımına göre hareket etmek daha iyi olabilir