Merhabalar anneler, 19 aylık oğlum var, salı günü oğlumu sünnet ettirdim herşey güzeldi sünnetten sonra yürüdü koştu oynadı taaki çiş yapana kadar 2 kereden sonra çiş yapınca canının yandığını anlayınca artık çiş yapmayı bıraktı. Yapmıyor asla tutuyor kıvranıyor yine de yapmıyor. Uykuda bile yapmıyor hayret ediyorum bi çocuk nasıl bu kadar tutabilir bilmiyorum. Doktoruna tekrar götürdüm dün yaranın iyileştiğini onu sadece psikolojik olduğunu söyledi. Nasıl bu durumu atlatabilirim korkusunu nasıl yenebilirim.. Bilgisi olan yazsın lütfen ne günüm kaldı ne gecem idrarını yapmadığı için sancı giriyor kıvranıyor ve uyuyamıyor..
Denediklerim: masaj, banyo, çeşme başında bekleme