Bayram öncesi doğum yapan var mı? Ne zaman taburcu ediyorlar ? 29 temmuzda doğumum planlandı sezaryen olarak. 4-5 gün yatırmak gibi bir saçmalık yapmazlar sanırım değil mi? 1. Gün mü taburcu ederler acaba Yada doktor bakmadan nasıl taburcu olucam aklımda garip sorular 😂