Rose16 Merhaba sevgili anneler ,4 aylık hem anne sütü Hemde mama verdiğiniz bebişlerinizi ne sıklıkta kaç cc mama veriyorsunuz?
Ssultannn Rose16 3 saatte bir 125 ml mama içiyor arada da emiyor canım ama sütüm öyle çok yok maalesef
Mrvlshn55_ Rose16 benim tosunum 2 ay zar zor emdi sütüm de hiç olmadı emmediği için artık devamlı mama yiyor 3 saate bir 165 cc
saybars Rose16 Nerdeyse her saatte 90 ml içiyor. Arada da emziriyorum. Fazla içince kustuğu için az az sık sık veriyorum
obirannee kizlarr bu kadar mama verilirmi biri saatte 90 cc siyo 3 saatte 270 ederr siz iymisiniz. noye bu kadar yukleme yapiyosunuz.
frambuazliturti obirannee 4 aylık bebek 3 saatte bir 180 - 210 içebilir bence. Ama değişedebilir. Benim ki neredeyse 3 aylık 150 içiyor 3 saatte. Cc yi doktor ayarladı üstelik. Her bebeğin iştahi vs. Farklı 🤷🏻♀️
saybars Oraya “neredeyse” her saatte yazmıştım. Yani bu sürekli olduğu anlamına gelmiyor. Bebeğime çokta yükleme yapmıyorum çok kilolu da değil. Ayrıca 90 yapsam bile bazen 60-70 içtiği de oluyor. Kimse sürekli mama veripte çocuğu çatlatacakmışım gibi düşünmesin lütfen🙃
Rose16 Kızlar ben yazılanlara bakınca az veriyorum galiba ama ben sık sıkta emziriyorum,gündüzleri 3 saatte bir 90 cc veriyorum geceleri ise mama vermiyorum uyandıkça emziriyorum.