Merhaba arkadaşlar ,
Doğumdan sonra hemen adet olmaya başladım .
11 aylık bebeğim ve emziriyorum .
sizlerde 11 ay düzenli olurken birden gecikme yaşadınız mı? Doktor emzirirken gecikme olabileceğini söyledi . Yalnız bu zamana kadar gecikme yaşamamıştım. Test yaptırdım , hamile değilim .