Zeyyy
[bilinmeyen] ben aktarda olan demlenenden kullandım çok da iyiydi şimdi bulunduğum yerde yok da marketten aldım sallama olarak ama aktardakiler çok iyi oluyo
Zeyyy
[bilinmeyen] sız bebek için mı sordunuz kendiniz ici anladım ben😊
AlyaBaby
Ben kendım için dun milupa aldım bebek için verılıyormu bı fıkrım yok
goksumeleksuzanay73
En iyi humana bence
Alyask
[bilinmeyen] ben milupa kullanıyorum humanayı denemedim bılmıyorum
Sibellaa
Bebeğe sakın vermeyin o sütünüzden geçer zaten siz için, beyin gelişimine zararı olduğundan doktorlar önermiyor sakın içirmeyin!!!!
Mugesen88
[bilinmeyen] iki çocuğuma da Humana yi kullandim kullanıyorum.. saglikla büyüt canim.
Zeyneb
[bilinmeyen] humana da laktoz var ben bile ictigimde davul gibi oluorum ben olsam cocuguma bu tarz karisim vermem.Gazi varsa damla kullanin.
EzgiDuru
[bilinmeyen] ben milipa aldim canm iyi yani