tuglevvv____ Kızlar yardıma ihtiyacım var lütfen yardım edin iyi durumda değilim göğüslerim hemen tıkanıyor en iyi makine hangi marka ??????
Giraysmom20 tuglevvv____ ben lansinoh çift göğüs kullanıyorum çok iyi hemde çok yumuşak göğüs ucuna zarar vermeden çekim yapıyor
Purely tuglevvv____ çok çok paralar bayılmana gerek yok. En iyisi olmasına da gerek yok. E bebeğin kendi markasını kullanıyorum çok memnunum. Amacın sadece göğüslerini emdikten sonra bosaltmaksa bence onu al.
2412020 Mother_ ankaradayım ben sümer holdingden kiralandık. netten iletişim bilgilerine Bakın hangi ildeyseniz Bilgi alın. buldum 0312 310 38 30
Ssd Purely tuglevvv____ Ben de ondan çok memnunum. Baby&plus çiftli elektrikli pompa. Çok para vermeye gerek yok. Gayet güzel iş görüyor. Ben gece gündüz kullanıyorum aylardır.
eymensmom27 tuglevvv____ ben lansinoh kullanıyorum doğduğundan beri arada sağarak veriyorum ben sütümü 6 ay oldu hiç bir problem yaşamadım meme uçlarına zarar vermiyor birde ben el pompasını aldım çocuk uyurken veya tv izlerken hemencik sağıp buzdolabına 👍🏼
ENA Lasinoh kullandım memnunum. Sesi az bebek uyurken yanında bile sağılabiliyor. Biberonu mükemmel, anne memesinden akar gibi akıyor. Eğer iki memede de süt varsa çiftli alın derim çünkü sağım uzun sürüyor.
tuglevvv____ ENA lansinoh elektrikli bende de var ama taş gibi gögsümden 30 cc anca geliyor benmi beceremiyorum sağmayı
ikimelek tuglevvv____ lansinoh çiftli kullanıyorum doğumdan itibaren sağarak verdim sütümü hiç emmedi ikizlerim hem zaman tasarrufu sağlıyor çiftli olması
Beyzagok tuglevvv____ Philips avent elektrikli olanı kullanıyorum çok memnunum ama manuel bir işe yaramıyor
Mistatul tuglevvv____ ben başta beceremedim hatta vazgeçecektim denemekten ama aslında çok pratikmiş ben becerememişim oğlum 2.5 aylık oldu 2 Aydan beri kullanıyorum çok memnunun hiç ağrı acı olmuyor zaten göğüs uçlarım çok yara olmuştu en azından iyileşene kadar sütü sağıp verdim
tosbikannesiii tuglevvv____ çok memnun kaldım ben canım pişman olmazsın ki mastitli göğsümü rahatlattı düşün