1prens1prensesannesii Güzel anneler. Çarşamba günü 2.ay aşısı olduk. Bugün banyo yaptırabilirim değil mi?
Esme 1prens1prensesannesii 2. Ay aşısından korkuyorum Ağır bi aşı imiş bizde yaptıracağız yakında . Neler yaşadınız ve nasıl başa çıktınız
Esilanur Esme hayır canım korkma sadece aşı yerine dokunulmuycak bide ateş yapar ona dikkat ediceksin bu
1prens1prensesannesii Esme hiç korkma canım aşı yerine değme yeter. Çok şükür bizde ateş vs olmadı. Birazcık huzursuzdu sadece o kadar. Hiç panik yapma. Ben saat başı ateşine baktım sadece ekstra birşey yapmadım