Menekseee Verem asisinin yerinde morluk ve sislik olustu neden oldu acaba doktora goturmelimiyim bilgisi olan tecrubeli anneler varmi?
Mira61 Menekseee o aşının tuttuğumu gösteriyor benim kızımın kocaman şişlik oldu hatta akıntı bile geldi şimdi 11 ay 3 günlük hala kızarıklığı var tam geçmedi diyebilirim benim hemşirem beni uyardığı için panik yapmadım
Zask Menekseee Verem aşısı bu şekilde. İltihaplanıyor, kabuklanıyor, morarıyor. Normal doktora götürmeye gerek yok. Geçmiş olsun minnaka.
Prenses-annesi1 Menekseee dün yaptırdık bizde verem aşısını kızarıklık iltihaplanma olur dediler aşının tuttuğunu belli ediyormuş öyle olması
Hirasibel Biz vurduktan 1 ay sonra kızarmaya başladı ebemiz uyardı o yüzden panik yapmadık daha iltihaplanma olamdı bakalm