feldspar bu sabah dikişin ufak bi yerinde ağrı hissettim baktım nohut gibi şişmiş. hafif sıktım baktım iltihap akıyor. doktora gitmek gerekir mi? yaşayan oldu mu
Egeninannesii feldspar git tabi cnm bnmde olmuştu 5gun hastanede yattım ben dikiş yeri açıldı tekrar dikiş atıldı umarım senin bu kadar ileri düzeyde degildir. Benim enfeksiyon kapmısti
Egeninannesii feldspar benim hemen kapmış ya ilk haftadan en büyük belirti yüksek atesti 39.5 falan oluyordu başta anlayamadım akıntı gelmeye başladı bianda o zaman anladik sonra ateş falan olmadı