Aybars1654 pasabeyy aynısı bizde de var bi zamandır, acaba alerjik mi diyorum şimdilik bebeğime bir zararı yok gibi ama takipteyim. Daha önce çıkanlar geçti sayılır ama hemen de silinmiyor
pasabeyy KYAG2509 ay insallah öyledir nette el ayak hastalıği diye bisey cikiyor ayni bacagi tek isirmasi garibime gitti bide ayni noktayi uc kere
Ssd pasabeyy böcek ısırmış. El ayak hastalığında başka belirtiler de oluyor ateş gibi. Böyle sıralı veya birbirine yakın kızarıklar genelde böcek kaynaklı olur.
pasabeyy Ssd cok sagolun ya evet ates iltihapli benek halsizlik istihazsizlik falan oluyormus bozde onlar yok