Merhaba hanımlar. Aslında park beşik almayı hiç dusunmuyordum ama tayinciyiz bir de doğumdan sonra iki ay annemin yanında kalıcak sonra şehir değiştiricem bu nednele en uygunu park beşik gibi geldi. Ama ne almalıyım kademeli, anne yani olabilen, sallanabilen vs. Kullanıp memnun olduğunu beşik önerir misiniz