Bizimki de 3 aylık ve ne zaman altını açsam eli aşağı gidiyor 🤦🏻♀️ allahtan tam tutamıyor ama tutmaya çalışması bile komik oluyor. Hatta bazen altı kapalıyken de eli aşağı gidiyor, ben hiç enfeksiyon kaşıntı vs düşünmedim. Daha çok küçük bilinçli yaptığını sanmıyorum 😊