ZeynepinAnnesi19 Benimki 14 aylık ve ona rağmen hala anne sütü ağırlıklı besleniyor. Yemiyorsa ağzına zorla tıkamam mantığındayım ben. Zorla yedirmek daha büyük problemlere yol açıyor, hepten yemek olayı korkutucu geliyor bebeğe. Çok aç olsa yer. Kilo problemi de yok madem çok da diretmeyin. Ya da siz yediriyorsanız, önüne koyun kendi yesin eliyle veya kaşıkla. Döke saça yedikleri zaman keyifli geliyor. Bizimki sabah sabah karpuz banyosu yaptı misal. Ağzını açıp uzanın mesela, size de versin bir lokma, sonrakini kendi ağzına atar.