-erCansu- ☺️ Bebeğim aynı zamanlardayken aynı senin gibi düşünürdüm doktoruma sütüm yetmiyor bu niye böyle uyumuyor demiştim doktorum bana senin kokunu istiyor her istediğinde onu emzir çişi,kakası iyiyse kilo alımı iyiyse mama verme dedi aynı zamanda mamayı verirsen hemen uyuduğunu görünce doymuyor sütüm yok diye kendini yıpratırsın dedi yani emen bebişlerimiz anne kokusunu istediğinden bu şekilde yapıyormuş 2 aylığız hala her istediğinde emziriyorum