Kızlar sütüm çok az mama takviyesine başladık aptamil kullanıyorum bebeğim çok severek içiyor. Ama mamayı hazırlayıp gelene kadar kendini yırtıyor diyelim dışarı çıkıcam sahil kenarında biraz dolanalım mamayı nasıl yanımda götürücem nasıl hazırlıcam yolda çok ağlasa napıcam emzikte tutmuyor desem oyalansın mama kullanan Anneler nasıl hazırlıyorsunuz banada yardımcı olur musunuz