Merhaba güzel anneler. 11 günlük bir prensesim var 3 gündür gaz sancısı çekiyor çok ağladı bugün daha rahatız çok şükür.. Benim sorum şu tam karnı doymadan uyuyakalıyor emerken yoruluyor biraz ara verip biraz emiyor sonra da uykuya dalıyor ben de sütümü sağıp biberonla vermek zorunda kalıyorum.. Memede 50 cc süt varsa emerken yarısını emip uyuyor. Ama biberonda 60 70 cc tüketiyor. O yüzden önce biberonla verip doyduktan sonra memede uyutuyorum çok üzülüyorum bu hep böyle mi olacak aç kalacak diye korkuyorum bazen huysuz oluyor kucağımdan inmiyor süt sağamıyorum mama ile destekliyorum. Bazen sürekli memede kalmak istiyor emmese bile memede uyumak istiyor uyudu diyip yere koyunca tekrar uyanıp huysuzlanıyor.. Karnının doyduğun bir türlü emin olamıyorum o yüzden sürekli uyandırma ihtiyacı hissediyorum.. Tecrübeli anneler yorum yapabilir mi lütfen..