Kızım 18 aylık, bazen güzel yiyor ama genelde iştahsız ve yemek seçen biri bazen çiğnemeden yuttuğuda oluyo her yedirdigimde ayrı bir stres ve sinir oluyorum hatta bazen ağlamak istiyorum sinirimden çünkü hep ağzından çıkarıyor bizim gibi olan varmı varsa ne yediriyorsunuz nasıl yapıyorsunuz biri bana yardımcı olursa sevinirim artık dayanamıyorum cidden