Bebeğim 1 ay 20 günlük bi haftadır bezinde pembelik görüyorum doktor su kaybı dedi 2-3 saatte bir 70-80-90 cc arası süt bazen mama veriyorum ayrıca her beslenmeden sonra da 3-4 kaşık su veriyorum ama hala pembelik var geçmiyoe bi türlü daha fazla vermeye çalışıyorum içmiyor kusuyor ne yapacağımı bilmiyorum ağlamaktan helak oldum artık lütfen yardımcı olun ne yapmam gerekiyor ?