lvn1221 bebegim 4 aylık ne süt içiyor ne mama bu ay kilo almamış dr iki hafta sonra bakacak böyleyse ek gıdaya erken geçir diyecek. Aynı durumda olan var mı hiç bir sağlık problemi yokken içmeme?? Ve ek gıdaya erken geçip kilo aldıran var mı acaba
NurNaz lvn1221 canim benim de 4 aylik bende de ayni sorun var icmiyor sut az iciyor etrafi kesif zamani galiba ondan olabilir ben devamli teklif ediyorum sütü ikimiz de inatciyiz ek gida icin erken doktora danisin derim
Elanurumannem lvn1221 çok güldüm valla😂😂😂😂 ek gıdaya geç yavaş yavaş canım eyer süt ve mama yeniyorsa yapacak birşey yok
Ssultannn lvn1221 ahahahaa Allah seni 🤣 benimde 4 aylık 3.ay kontrolünde 500 gr almıştı sadece meme mama gidiyoruz ama bu aralar mama içiyor emmeyi reddediyor bazen 1 dk zor emiyor zaten sütüm az bende napcam bilmiyorum 🤦🏽♀️
lvn1221 Bir de bi kaç gecedir gazdan uyuyamıyor hiç böyle olmazdı kakası mukuslu değil süt alerjisi olabilir mi acaba
Semosh lvn1221 başlık harika 😀 ben yaşadım çok mücadele ettim memeye döndü çok şükür asla biberon tutmuyor sağdığım sütümü kaşıkla vermiştim o dönem kilo alamamıştı ek gıdaya başladık ve yoğurt verdiğim gibi inek sütü alerjisi olduğunu anlamış oldum daha bir kaç gıdaya da alerjisi varmış bizimkisi özel bir durum ama sana tavsiyem inatla emzirmeye çalış 4.ayın sorunu meme reddi ama geçiyor
Deletedmom240 lvn1221 bana bir kaos borcun var, nasıl bir beklentiyle girdim posta Allahım. benimki de öyle aman aman içmezdi ama az da olsa kilo alırdı, yorum yapamıyorum o yüzden.
MuhammedAmine lvn1221 doktor banada 4 aylıkken ek gıdaya geçelim dedi kilo alımı durmuştu ama ben vermedim neredeyse tüm mama ve biberonları denedim bebelac gold mama lansinoh biberondan aldı öyle 1.5 ay idare ettik 5.5 ay civarı tadımlara başlamıştım
lvn1221 Başlığımi degistirdiler😄ya meme reddini geçtim içsin de ister memeden ister biberondan ister süt ister mama yeterki içsin niye böyle oldu hiç anlamıyorum kahroluyorum enfeksiyon yokmuş çok.sukur ama neden yani süt varken icmez